Pin It

Διαφήμιση στο internet


Πρέπει να κάνω διαφήμιση στο internet;

Μέρος της βελτιστοποίησης μια ιστοσελίδας είναι και η διαφήμιση. Μέρος όμως.. που καλό θα ήταν να το κρατήσουμε μικρό. Γιατί η διαφήμιση μας προσφέρει μια γρήγορη μεν αύξηση της επισκεψιμότητας μας, ωστόσο δε, παραμένει να είναι ένας κουβάς με μια τρύπα στη μέση, μέσα στον οποίο εμείς ρίχνουμε τα χρήματά μας… Αυτή είναι η αλήθεια. Η μήπως όχι?

Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση. Είναι γνωστό ότι είναι καλύτερα να επενδύσουμε πάνω στη βελτιστοποίηση της δικής μας ιστοσελίδας ώστε να έχουμε μόνιμα αποτελέσματα, παρά να πληρώνουμε κάθε τόσο ένα πόσο που θα μας βγάζει στη 1η σελίδα του Google (αλλά θα μας βγάζει σαν διαφήμιση, όχι στα οργανικά αποτελέσματα).

Ωστόσο υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις όπου η διαφήμιση είναι απαραίτητη. Πότε συμβαίνει αυτό? Όταν ξεκινάμε τη προσπάθεια προώθησης ενός προϊόντος ( η μιας ιστοσελίδας στη περίπτωσή μας), όταν ο ανταγωνισμός μας είναι πολύ υψηλός, όταν ξέρουμε (από προηγούμενες καμπάνιες) πως η χρηματική επένδυσή μας στη διαφήμιση θα μας επιστραφεί μέσα από τα μελλοντικά κέρδη μας. Που πολλές φορές δεν είναι και τόσο μελλοντικά, αλλά είναι πολύ πιο άμεσα.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για διαφήμιση. Αλλά και πολλοί λόγοι για να υπάρχει ένα μέτρο και μια στρατηγική πίσω απ αυτή. Αν θέλετε να τα δούμε όλα αυτά μαζί σας, αναλύοντας την δική σας επιχείρηση, και βλέποντας τις δικές σας ανάγκες και δυνατότητες δεν έχετε παρά να μας τηλεφωνήσετε στο 210 258 2009.

Θέλω να μάθω περισσότερα για τη διαφήμιση στο internet

 

 

 

Μπορώ να προβληθώ μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα;

Ναι μπορείτε, και σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα είναι κάτι περισσότερο από απαραίτητο. Η παρουσία μιας εταιρείας στα κοινωνικά δίκτυα είναι σε αρκετές περιπτώσεις σπουδαιότερη ακόμα και από την ιστοσελίδα της. Και δεν υπερβάλουμε σε αυτά που σας λέμε.., απλά αναλογιστείτε τα παρακάτω:

Τα κοινωνικά δίκτυα ( facebook, twitter ) προσφέρουν ένα διαφορετικό τρόπο επικοινωνίας, καθώς παρέχουν α) το πλαίσιο για τη δημιουργία ομάδων, φίλων και υποστηρικτών γύρω από ‘fan pages’, και β) τη δυνατότητα μιας πιο γρήγορης και άμεσης προβολής των υπηρεσιών ή των νέων μιας επιχείρησης. Δεν είναι όμως μόνο αυτό.

Σκεφτείτε ότι στο facebook – για παράδειγμα – υπάρχουν αυτή τη στιγμή περισσότεροι από 1.2 δισεκατομμύρια εγγεγραμμένοι χρήστες, εκ των οποίων τα 757 εκατομμύρια το χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση! Όλοι αυτοί οι άνθρωποι, έχουν δηλώσει τα στοιχεία τους, το όνομά τους, την ηλικία τους, τα χόμπι τους, τα ενδιαφέροντά τους, τη μόρφωσή τους, τη διεύθυνση τους… και – εδώ γίνεται πραγματικά ενδιαφέρων – το facebook μας δίνει τη δυνατότητα να κάνουμε στοχευόμενη διαφήμιση, δημιουργώντας διαφημίσεις που θα απευθύνονται -και που θα τις δουν- μόνο τα άτομα που θα πληρούν τους όρους που εμείς θα επιλέξουμε… Αν το καλοσκεφτείτε οι δυνατότητες που μας δίνονται είναι τεράστιες.

Μιλήστε σήμερα μαζί μας για να μάθετε περισσότερα. Εμείς ξέρουμε πως μπορούμε να σας συμβουλεύσουμε σωστά, ώστε να δημιουργήσετε τη διαφήμιση σας στα κοινωνικά δίκτυα, και γενικότερα να προωθήσετε την επιχείρησή σας με τον πλέον κατάλληλο τρόπο, αντλώντας τα μέγιστα αποτελέσματα.

Θέλω να μάθω περισσότερα…

για χαρτοκιβωτια και παλετες